شناسه : 31349
نویسنده : استان یزد
عکس
دیدار با خانواده‌های شهدا

رئیس کل دادگستری استان یزد در حاشیه این برنامه اظهار داشت: باید از هنر، نفوذ کلام و تأثیر بیان نخبگان و فرهیختگان خانواده های شهید و ایثارگر در مسیر رفع آسیب های اجتماعی، صلح و سازش و اصلاح مسائل فرهنگی بهره گرفت.

وی با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام، اظهار داشت: ارزش هر انسان به آن چیزی است که آن را دنبال می کند که اگر خیر باشد، ارزشمند و اگر شر باشد دون و پست خواهد شد.

این مقام قضایی، تصریح کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران از خون و جان خویش برای امنیت این سرزمین، گذشتند و حال نوبت مدیران و مسئولین است که در این مسیر با نذر خدمت بی منت برای ملت، آرامش بخش آلام آنان باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب، اثر گذار و ارزشمند در بین خانواده های شهدا و ایثارگران، بیان داشت: ارتقاء بهداشت قضایی در جامعه از دامنه مشکلات مردم در زمینه های اجتماعی می کاهد لذا جا دارد از ظرفیت های اجتماعی و احترام عمومی آحاد جامعه در مسیر تصحیح و ترمیم مسائل فرهنگی و اجتماعی کمک گرفت.

شایان ذکر است در این ملاقات مردمی، علاوه بر رئیس کل دادگستری استان یزد و تعدادی از قضات ستاد و صف نیز حضور داشتند و به ارشاد و معاضدت قضایی مراجعین پرداختند و در پایان نیز از قضات و وکلای معاضدتی اداره کل بنیاد شهید که در یک سال گذشته نسبت به این امر اهتمام داشتند، تقدیر گردید.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.