شناسه : 34079
نویسنده : استان قزوین
عکس
سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

بیانیهٔ سازمان بسیج حقوقدانان قزوین بمناسبت روزجهانی قدس و استکبارستیزی

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین به مناسبت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روزجهانی قدس و استکبارستیزی بیانیه ای صادر کرد.

بر همه ملت­ها و دولت­ها واجب است مسأله فلسطین را در اولویت مسائل خود قرار دهند.
( امام خامنه ای )

امسال ۴۵ سال از تدبیر حکیمانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار می‌گذردکه به فضل الهی از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم و این رژیم در عمر خود هرگز گرفتاری‌های هولناکی چون امروز نداشته است.

روز قدس با یک پیام جهانی برای همه‌ی دنیا؛ که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود، حتی اگر بزرگترین و قدرتمند‌ترین دولت‌های جهان، حامیان ظلم باشند. موضع ما در مقابل اسرائیل همان موضع رهبر فرزانه است که اسرائیل در منطقه، یک غده بدخیم سرطانی است و باید قطع شود و ریشه کن گردد.
چهار دهه قبل، اقدام هوشمندانهٔ امام خمینی (ره) برای تعیین روز قدس، فریاد حق طلبی مردم مظلوم فلسطین را به گوش جهانیان رساند . 
حقوقدانان بسیجی، با  حضوری پر شور و حماسی، یک بار دیگر به میراث‌داری معمار کبیر انقلاب و پیروی از فرامین رهبر عزیزمان؛ همصدا با همه‌ آزادگان جهان، در  کنار مردم مظلوم فلسطین ، در راهپیمایی جهانی قدس فریاد آزادی قدس سر داده و ثابت می‌کنیم؛ مسئله‌ قدس، نه مسئلهٔ فلسطین که مسئله تمامی ملتهای مسلمان است.اعلام می‌دارد که از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد.
سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.