شناسه : 33745
نویسنده : استان قزوین
عکس
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

کاندیداها به جای تخریب، توانمندی‌های خود را ارائه دهند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: کاندیداها بهتر است توانمندی‌های واقعی خودشان را در معرض مردم قرار دهند نه اینکه دست به تخریب یکدیگر بزنند.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در جلسه هم‌اندیشی با رسانه‌های استان در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی که در سالن جلسات فرماندهی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شرایط مطلوبی از نظر حضور کاندیداها با سلایق مختلف و همچنین شور انتخاباتی را در استان شاهد هستیم و رسانه‌ها می‌توانند این شور انتخاباتی را جلو برده و رونق دهند.
وی افزود: اصل در این مرحله، افزایش مشارکت است؛ البته سه اصل دیگر مورد تاکید رهبری یعنی رقابت، سلامت و امنیت انتخابات هم به خوبی برقرار شده و به این مرحله رسیده‌ایم.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری با هوشیاری و بیداری مردم خوشبختانه نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی در حضور را داشتیم.
این مقام ارشد نظامی در استان ادامه داد: اکنون دشمن با تمام قوا به میدان آمده تا انتخابات 11 اسفند ماه را هدف قرار داده و با کمترین مشارکت رقم بزند اما مردم پاسخ محکمی در پای صندوق رای به دشمنان خواهند داد و شکوه حضور در 22 بهمن ماه را باز هم تکرار خواهند کرد.

وی بیان کرد: انتخابات اسرار نظام و مردم است و باید تقویم سیاسی خودمان را به دست خودمان بسازیم و اجازه دخالت به بیگانگان را ندهیم.
آتانی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در تشویق مردم برای حضور در انتخابات دارند، ابراز کرد: مردم با هوشیاری و بصیرت مجلسی کارآمد را تشکیل خواهند داد.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: کاندیداها باید متناسب با نیاز جامعه، برنامه‌ها و وعده‌های خود را ارائه دهند و عمل به این وعده‌ها هم در توانشان باشد چراکه برخی امور در اختیار دستگاه‌های اجرایی بوده و عملاً نمایندگان نمی‌توانند دخالتی در آن داشته باشد پس بنابراین باید وعده‌های منطقی ارائه دهند.
این مسئول ادامه داد: نیازهای اصلی امروز مردم هم مشخص است، مشکلات معیشتی و اقتصادی در اولویت خواسته‌های جامعه قرار دارد و نمایندگان باید برای این نیازهای جدی، برنامه مشخصی داشته باشند.
آتانی درباره تخریب‌هایی که توسط برخی کاندیداها و طرفدارانشان علیه سایر کاندیداها رخ می‌دهد، تاکید کرد: کاندیداها بهتر است توانمندی‌های واقعی خودشان را در معرض مردم قرار دهند نه اینکه دست به تخریب یکدیگر بزنند.

وی عنوان کرد: مردم از این بداخلاقی‌ها و تنش‌ها در فضای رقابت انتخاباتی بیزار هستند چراکه در این فضای ناآرام شرایط تصمیم‌گیری و شناخت درست از مردم صلب می‌شود.
فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: کسانی که دست به تخریب دیگران می‌زنند درواقع راه را برای تخریب خود باز کرده‌اند و به دیگران اجازه می‌دهند که آنها را تخریب کنند و این افراد بدانند که انتخابات تمام می‌شود و آنها هستند که در برابر مردم خجالت‌زده خواهند شد.
این مقام ارشد نظامی در استان تصریح کرد: صندوق رای حق‌الناس و اسرار مردم است، ما هستیم که به صندوق و کلمه روح می‌دهیم و امروز دشمن با ما سر لجاجت دارد چراکه در دنیا فقط انتخابات ایران اسلامی را هدف قرار می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در کمین است تا میدان انتخابات ما را به میدان جنگ تبدیل کند و قله این جنگ هم شهدا و عمل به آرمان آنهاست چراکه انتخابات هویت جمهوری اسلامی ایران است و شهدا برای این نظام خون داده‌اند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.