شناسه : 33743
نویسنده : استان قزوین
عکس
سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

نامزد‌ها بر فعالیت ستاد‌های خود نظارت داشته باشند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: نامزد‌ها موظف هستند بر ستاد‌های خود نظارت داشته باشند و اگر از سوی اعضای ستاد تخلفی صورت بگیرد خود نامزد‌ها هم به لحاظ قانونی در تخلف شریک هستند.

علی شعبانی در همایش رعایت اخلاق و قانون در تبلیغات انتخاباتی که با حضور معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور برگزار شد؛  ضمن تاکید بر رعایت قانون در ایام برگزاری انتخابات گفت: در راستای مقابله با تخلفات انتخاباتی شعب ویژه در محاکم قضایی استان ایجاد شده است تا با تخلفات انتخاباتی برخورد کند.
وی ادامه داد: بر اساس  قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی مصوب ۱۳۹۸ باید تمام هزینه های انتخاباتی شفاف باشد و از میان اشخاص حقوقی فقط احزاب دارای مجوز می‌توانند به نامزدهای انتخاباتی کمک مالی داشته باشند.
شعبانی در پایان خاطرنشان کرد: نامزد‌ها موظف هستند بر ستاد‌های خود نظارت داشته باشند و اگر از سوی اعضای ستاد تخلفی صورت بگیرد خود نامزد‌ها هم به لحاظ قانونی در تخلف شریک هستند.
گفتنی است: همایش رعایت اخلاق و قانون در تبلیغات انتخاباتی با حضور معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور، امام جمعه قزوین، استاندار، رییس ستاد انتخابات، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان قزوین و جمعی از مدیران متولی برگزاری انتخابات و نامزدهای انتخاباتی در سالن دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.