شناسه : 33697
نویسنده : استان قزوین
عکس
سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در گفتگوی خبری در رابطه با مشارکت در انتخابات ۱۴٠۲

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین مسئول سازمان در گفتگوی خبری در رابطه با مشارکت در انتخابات ۱۴٠۲

مسئول سازمان  در گفتگوی خبری  در رابطه با مشارکت در انتخابات ۱۴٠۲ گفت : بنا به فرمایش حضرت آقا همه باید در انتخابات شرکت کنند،  راه اصلاح کشور انتخابات است. در انتخابات، عزت و اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده  میشود و امنیت کشور تأمین می گردد. به شرطی که نامزدهایی که خود را معرض انتخاب مردم قرار می‌دهند،  همگی قانون، را مد نظر قرار دهند، زیرا خود قرار است با حضور در مجلس قانون  را وضع کنند.

وی افزود: حضور نامزدهای انتخابات مجلس  و طرفداران آنان در عرصه این رقابت مهم سیاسی، در انتخابات یازدهم اسفند بایدحضوری آگاهانه و با رعایت کامل قوانین انتخاباتی همراه باشد تا بتوانند فعالیت‌های تبلیغی را در چارچوب قانون انجام دهند.زیرا مطابق بند ۲ماده ۸۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، دادن وعده های خارج از اختیاراتِ قانونیِ نمایندگی توسط نامزدها در فضای مجازی یا واقعی جرم است و علاوه بر گزارش آن به شورای نگهبان و تأثیر این رفتار در تأیید صلاحیت نهایی نامزدها ، مرتکب به مجازات مقرر قانونی و محرومیت از داوطلبی در دو دوره نمایندگی مجلس محکوم می گردد.

وی تأکید کرد: رعایت اخلاق اسلامی، پرهیز از تخریب کاندیدای رقیب، جلوگیری از نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و بستن افترا به دیگران به ویژه در فضای مجازی از جمله تخلفاتی است که قابل تعقیب و پیگیری است.

وی در پایان تاکید کرد: در برگزاری انتخابات، هر کدام از ما باید رسانه ای باشیم جهت دعوت خانواده، دوستان و همکاران به شرکت در انتخابات.
دعوتی مبتنی بر شناخت و بصیرت.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.