شناسه : 33596
نویسنده : استان قزوین
عکس
سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

بازدید رییس کل دادگستری استان قزوین از چند شرکت تولیدی در شهرصنعتی البرز

به مناسبت دهه مبارک فجر، ربیس کل دادگستری استان قزوین به همراه رییس دادگستری ، دادستان و سایر مسولین اجرایی از چند شرکت تولیدی در شهرصنعتی البرز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین، علی شعبانی در حاشیه این بازدیدها اظهار کرد: بر اساس سند تحول قضایی مجموعه قضایی استان‌ها موظف هستند در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اقدامات موثری انجام دهند.
وی ادامه داد: به همین منظور بعد از احصاء مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و بررسی آن در کارگروه اقتصاد مقاومتی، بازدیدهای میدانی نیز از این واحدها صورت می‌گیرد تا از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار بگیریم.
شعبانی افزود: در جریان این بازدیدها مدیران دستگاه‌های اجرایی و صنعتی نیز حضور دارند و تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی بخشی از مشکلات حوزه تولید و صنعت استان را مرتفع کنیم.
رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: اغلب شرکت‌هایی که از آنها بازدید می‌کنیم در حوزه توسعه زیرساخت‌های خود نیاز به زمین مناسب دارند و برخی از آنها نیز با مشکلاتی در زمینه مالیات و دارایی، بانک و بیمه روبرو هستند.
گفتنی است: رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه رییس دادگستری و دادستان و سایر مسولین اجرایی از شرکت خوشخواب تولید کننده محصولات خواب،
شرکت فرآورده دارویی ژلاتین حلال تولید کننده ژلاتین  و شرکت کنتور سازی ایران تولیده کننده تجهیزات الکترونیکی بازدید گردید

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.