شناسه : 31310
نویسنده : استان قزوین
عکس

عملکرد دستگاه قضایی استان موجب رضایتمندی در بین مردم شده است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: بحمدالله قوه قضاییه در دوره تحول دارای قاطعیت همراه با رافت اسلامی است و امروزه ورود دستگاه قضایی در بسیاری از حوزه ها و گره گشایی از مسائل و مشکلات، در جامعه بارقه امید ایجاد کرده و امروزه قوه قضاییه به واسطه جایگاهی که قانون اساسی به آن اعطاء کرده، در بسیار از امور نقش محوری و تاثیرگذار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید تلخابی در نشست بصیرتی که به مناسبت اعیاد شعبانیه در حسینه امین الله دادگستری کل استان قزوین برگزار شد، گفت: در دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)؛ ایشان بر حضور علماء و نمایندگان خبرگان در بین جوانان، دانشجویان، خوابگاه های دانشجویی و... تاکید داشتند و بدون شک تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام برای جوانان، آن هم در برهه ای که دشمن از هیچ توطئه، تخریب و هجمه ای علیه نظام دریغ نمی کند، بسیار ضروری است.

وی افزود: نقش نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به واسطه جایگاه حقیقی و حقوقی، در بحث جهاد تبیین بسیار حائز اهمیت است و قطعاً علماء مجلس خبرگان همانطور که در گذشته در بحث صیانت از انقلاب و نظام پای کار بودند، در دوره جهاد تبیین نیز با تمام توان در جامعه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام تلخابی در ادامه بیان داشت: بحمدالله قوه قضاییه در دوره تحول دارای قاطعیت همراه با رافت اسلامی است و امروزه ورود دستگاه قضایی در بسیاری از حوزه ها و گره گشایی از مسائل و مشکلات، در جامعه بارقه امید ایجاد کرده و امروزه قوه قضاییه به واسطه جایگاهی که قانون اساسی به آن اعطاء کرده، در بسیار از امور نقش محوری و تاثیرگذار دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: امروزه مسئولان قضایی استان قزوین صادقانه و خالصانه در بین مردم حضور دارند و همچنین با تعامل سازنده با سایر دستگاه ها و نهادها تاکنون گره گشای مشکلات چندین ساله استان بوده و در بسیار از حوزه بخصوص صنعت و تولید، صیانت از منابع طبیعی و... ورود به موقع و جدی داشته اند و این اقدامات موجب امیدواری و رضایتمندی مردم شریف استان شده است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.