شناسه : 31158
نویسنده : استان قزوین
عکس

اولین مرکز معاضدت و کلینیک حقوقی استان قزوین افتتاح شد

در هفتمین رو از دهه مبارک فجر؛ اولین مرکز معاضدت و کلینیک حقوقی استان قزوین ویژه مشاوره به افراد بی بضاعت با همت دادگستری کل استان در شهر اقبالیه افتتاح شد.

حسین رجبی، دادستان قزوین در مراسم افتتاح این مرکز که در فرهنگسرای معلم شهر اقبالیه برگزار شد، گفت: بدون شک ارتقاء دانش حقوقی و مشاوره صحیح حقوقی و قضایی به شهروندان در روند رسیدگی و کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی موثر خواهد بود و باید از همه ظرفیت ها در این راستا استفاده شود.

وی افزود: افراد فاقد تمکن مالی مناسب و بی بضاعت در مسائل حقوقی و قضایی و مراودات اجتماعی خود دچار مشکلاتی می شوند که گاهاً برای آنها جبران ناپذیر است و در معرض آسیب بیشتر قرار می گیرند و به همین خاطر مهمترین وظیفه این مرکز توانمندسازی اینگونه افراد در مواجهه با مسائل حقوقی است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً در این مرکز از کارشناسان و متخصصان حوزه حقوق استفاده خواهد شد تا مراجعین با مشاوره در مسیر درست حقوقی قرار گیرند و از این حیث دچار مسائل و مشکلات مختلف نشوند.

گفتنی است این مراسم با حضور معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان و مسئولان دستگاه های اجرای شهر اقبالیه برگزار و اولین مرکز معاضدت و کلینیک حقوقی استان قزوین به بهره برداری رسید.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.