شناسه : 31086
نویسنده : استان قزوین
عکس

والْفجرْوَلَیالٍ عَشْر

فجر چهل و چهارم رسید تا فرصتی باشد بر بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها و این‌که بدانیم چه بودیم ؟ چه می‌کردیم؟ چه می‌خواستیم؟ و اکنون کجاییم؟ و چه می‌کنیم؟

فجر چهل و چهارم رسید تا فرصتی باشد بر بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌ها و این‌که بدانیم چه بودیم ؟ چه می‌کردیم؟ چه می‌خواستیم؟ و اکنون کجاییم؟ و چه می‌کنیم؟

۴۴ سال پیش ، انقلاب اسلامی ایران با رهبری پیامبرگونه مرجع عالیقدر جهان اسلام امام خمینی (ره) و وحدت مردم مسلمان و مبارز ایران به پیروزی رسید و با طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در همان آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پایه‌های کاخ نظام سلطه و پیکره استکبار جهانی را لرزاند و با کوتاه‌شدن دست بیگانگان از میهن اسلامی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و اجتماعی مقتدرانه و عزتمند مردم ایران آغاز شد تا با احیای احکام اسلامی و معارف الهی در جای‌جای ایران اسلامی و اهدای هزاران شهید والامقام از جمله شهدای گرانقدر همچون سردار صلح و امنیت حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته‌ای و دفاعی محسن فخری‌زاده، حیات طیبه، امنیت ملی و آرامش و آسایش امروز میهن اسلامی محقق شود و با هوشیاری، همت بالا و سخت‌کوشی ملت آگاه و انقلابی ایران در دهه پنجم عمر پربرکت انقلاب اسلامی با تحقق جهاد تبیین ، در سایه منویات ولی‌امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، زمینه‌های ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت حضرت ولی عصر امام زمان (عج) فراهم گردد.
حقوقدانان بسیجی استان قزوین با تلاش صادقانه و مخلصانه خویش در رسیدن به این مهم نقشی ارزنده و اثر بخش ایفا خواهند کرد و در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باری دیگر بیعت خود با ولایت همراه با امت حزب الله رقم خواهند زد.

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.