شناسه : 31054
نویسنده : استان قزوین
عکس

در شرایط تحریم اقتصادی حمایت از تولید باید افزایش یابد/ افتتاح چهار طرح دادستانی قزوین

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری و غرب، تولیدکنندگان در معرض آسیب های جدی اقتصادی قرار دارند، به همین منظور باید اقدامات حمایتی از سوی مدیران و مسئولان استان از تولیدکنندگان افزایش یابد.

علی شعبانی، در آیین افتتاح طرح های دادسرای مرکز استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست معظم قوه قضاییه و همچنین سیاست های قوه در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال؛ دستگاه قضایی به طرق مختلف و در راستای گره گشایی و مانع زدایی از حوزه صنعت و تولید، از صنعتگران و تولیدکنندگان حمایت می کند.

وی افزود: در همین راستا تکریم و حفظ شان و جایگاه تولیدکنندگان که نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشند، مورد توجه دستگاه قضایی استان است و به همین خاطر و با ابتکار دادستان قزوین سامانه ارتباط تصویری دادستانی با تولیدکنندگان و شهروندان راه اندازی شد و از این پس تولیدکنندگان روزهای سه شنبه هر هفته می توانند به صورت تصویری و در محل کار خود با دادستان دیدار و مسائل و مشکلات خود را بیان نمایند.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: در شرایط اقتصادی کنونی و تحریم‌های ظالمانه کشورهای استکباری و غرب، تولیدکنندگان در معرض آسیب های جدی اقتصادی قرار دارند، به همین منظور باید اقدامات حمایتی از سوی مدیران و مسئولان استان از تولیدکنندگان افزایش یابد.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: سایر مدیران و دستگاه ها نیز باید از ابتکار دادستان قزوین استفاده نموده و ملاقات عمومی خود را به صورت مجازی نیز برگزار کند، تا ضمن کاهش هزینه ها و تردد مردم، رسیدگی به مشکلات و نیازهای مردم تسریع یابد.

همچنین در این مراسم که با حضور رییس کل دادگستری استان قزوین و دادستان مرکز، معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین، فرمانده فراجا، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، فرماندار قزوین  و جمعی از مسوولان قضایی و انتظامی و دستگاه های اجرایی در سالن شهدای مدافع حرم دادسرای عمومی و انقلاب قزوین برگزار شد، دفتر اعتذار و شعبه اجرای احکام حل اختلاف و میهمانسرا به بهره‌ برداری رسید.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.