شناسه : 31049
نویسنده : استان قزوین
عکس

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان قزوین

سپاه بزرگ‌ترین نهاد ضد تروریسم جهان است

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
واعدوالهم ماستطعتم من قوه

علت خشم کلوپ جهانی تروریست‌ها
 از سپاه روشن است؛
 سپاه بزرگ‌ترین نهاد ضد تروریسم  جهان است.

اقدام نظام سلطه در مقابله با سپاه به دلیل نقش مؤثر این نهاد انقلابی در ایجاد امنیت داخلی و ثبات منطقه بوده است چه آنکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چند دهه گذشته تاکنون، همه کوشش‌های غرب در پروژه‌های اختلاف‌افکنی و آشوب در کشورهای منطقه را نقش بر آب کرده است.

حراست از استقلال و امنیت کشور، سرنگونی داعش، دستگیری و به تور‌انداختن جاسوس‌ها و گاندوها، حفظ تمامیت ارضی کشور در برابر تجزیه‌طلب‌ها و مقابله با منافقین، تبدیل ایران به یکی از ۱۰ قدرت نظامی جهان، حفظ امنیت آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، ارتقای قدرت فضایی و ماهواره‌های امید، ارتقای قدرت و توان موشکی و پهپادی ایران، برگزاری رزمایش‌های متعدد و مکرر نظامی، رسالت‌های اجتماعی در بحران‌هایی نظیر سیل و زلزله، بسیج مردم و محرومیت‌زدایی، تقویت روحیه جهادی و فرهنگ ایثار و شهادت و... تنها گوشه‌ای از موفقیت‌ها و افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم را به‌ویژه در موضوع «انتقام‌های سخت» به آشفتگی کشانده و خواب را از آنان گرفته است.

باج‌خواهی برای مذاکرات هسته‌ای
از سوی دیگر، مصوبه پارلمان اروپا که با استقبال آمریکا و اسرائیل رو‌به‌رو شد را باید تکمیل‌کننده پازل نقشه‌های شوم نظام سلطه و طرف‌های غربی در تسلیم و به زانودرآوردن ایران در مذاکرات هسته‌ای دانست.

جالب‌توجه آنکه پارلمان اروپا در حالی سپاه پاسداران را در فهرست گروه‌های تروریستی قرار داده که همزمان با آن به طرح تعلیق مذاکرات برجام رأی منفی داد.

 رژیم آپارتاید اسرائیل بزرگ‌ترین هویت تروریستی سازمان‌یافته جهان، رژیم انگلیس بنیان‌گذار و رژیم آمریکا بزرگ‌ترین حامی آن است.
 علت خشم «کلوپ جهانی تروریست‌ها» از سپاه روشن است؛ «سپاه بزرگ‌ترین نهاد ضد تروریسم جهان» است.

#سازمان_بسیج_حقوقدانان_قزوین ضمن محکومیت قاطع اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست خودساخته و بی اعتبار سازمان‌های تروریستی، اعلام می‌دارد که منسجم‌تر از گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امنیت و آرامش مردم ایران، نظام جمهوری اسلامی و ثبات منطقه حراست و صیانت می‌نماید.

 و اقدام مذبوحانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را قویاً محکوم و نسبت به عواقب آن هشدار می دهد و اعلام می کند که،
اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی واکنشی کینه توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی درپی آنان در شکست عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی بود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.