شناسه : 30967
نویسنده : استان قزوین
عکس

بهره‌برداری از ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی در استان قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از بهره‌برداری از ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی در این استان خبر داد.

آئین افتتاح ۳هزار و 50 پروژه محرومیت زدایی مردم پایه امروز(شنبه) 17دی ماه در سراسر کشور به ریاست سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران و با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد.
این مراسم ویدئو کنفرانسی با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، سرهنگ حسینیانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
سردار رفیعی آتانی در خلال این مراسم بیان کرد: یکهزار و 13 پروژه از سال گذشته تا کنون به سپاه استان قزوین ابلاغ شد که ۶۹۹ پروژه به اتمام رسید و ۱۲۳ پروژه محرومیت زدایی استان امروز به مردم تقدیم می‌شود.

جلسه


وی افزود: طی تفاهم نامه صورت گرفته نیز متعهد شدیم تا در مدت 30ماهه آب شرب ۱۰۱ روستا را تامین نماییم.
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: استان قزوین دارای یکهزار و ۱۴۹ روستا است که ۸۷۳ روستا دارای سکنه بوده و ۱۹۰ روستا از این تعداد دارای مشکل و تنش آبی هستند که از این تعداد، پروژه آبرسانی ۱۰۱ روستا در دست اقدام است که بخش زیادی از این تعداد آماده بهره برداری بوده و کل پروژه 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
این مسئول ابراز کرد: ساخت مسکن ولی نعمتان با پنجاه درصد پیشرفت همراه بوده و جلوتر از مدت تعیین شده است و با توجه به تعهد ساخت ۲۰۰ واحد مسکن ولی نعمتان، تا ۱۴ اسفند این ۲۰۰ واحد را تحویل می‌دهیم و مابقی با توجه به حضور کمیته امداد در کنار آورده سپاه با افتخار در اختیار مردم خواهد بود.
سردار آتانی بیان کرد: از پروژه‌های امروز ۳۴ درصد سهم سپاه و 10 درصد سهم مردم بود و هر نوع خدماتی که خود مردم آمادگی تامین آن را داشتند به آنها سپردیم و۵۶ درصد سهم دولت هم محقق شده است.
در پایان این گزارش سردار سلامی فرمانده سپاه کل کشور ضمن تقدیر از سپاه استان قزوین و مسئولان استانی در راستای محرومیت زدایی بیان کرد: خوشحالیم که در سطوح استانی و ملی این عزم و اراده در قلب‌ها دیده می‌شود و اطمینان می‌یابیم که دست خدمت برای مردم باز شده و گام‌های خدمت مستحکم است و تلاش ما این است که مردم کشور ایران اسلامی را به درجه‌ای از عزت و رفاه و امنیت کامل برسانیم و این تنها مسیری است که طی خواهیم کرد و مصمم هستیم که تا انتها پیش رویم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.