شناسه : 30615
نویسنده : استان قزوین
عکس

دیدار مسئولان قضایی استان قزوین با خانواده جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه قضایی

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛ رییس کل دادگستری استان و دادستان قزوین به همراه مسئول بسیج دادگستری استان با خانواده جانبازان سرافراز اژدر حیدری و محمدباقر آخوندی دیدار کردند.

علی شعبانی در این دیدار گفت: تمام دستاوردهای این انقلاب و نظام را مدیون خون شهداء و جانفشانی جانبازان و ایثارگران هستیم و وظیفه داریم فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان را در بین آحاد مردم، بخصوص جوانان امروز و نسل‌های آینده ترویج داده و یادشان را زنده نگه داریم.

وی افزود: در تمام جوامع بشری ارزش‌هایی وجود دارد که بنیان اصلی فرهنگ آن جامعه را تشکیل می‌ دهد و در جامعه ما فرهنگ ایثار این نقش مهم را تداعی می کند.

بسیج

حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این دیدار گفت: پاسداشت و انتقال ارزش‌های دوران پرافتخار دفاع مقدس به نسل جوان وظیفه خطیر همه مسئولان و همه کسانی است که دل در گرو انقلاب و نظام دارند.

این مقام قضایی استان اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس، سراسر کشور صحنه همدلی، وحدت و همراهی مردم با نظام و آرمان‌های انقلاب بود و در حوادث و ناآرامی های اخیر که دشمنان نظام رقم زدند، باید بیش از پیش همدلی و اتحاد دوران دفاع مقدس در بین مردم و مسئولان نمایان شود، تا این توطئه دشمن نیز خنثی شود.

بسیج

گفتنی است در این دیدار از جانفشانی دو تن از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس که فرزندانشان در دستگاه قضایی استان شاغل هستند با اهداء لوح، قدردانی بعمل آمد. 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.