شناسه : 30608
نویسنده : استان قزوین
عکس

اعتماد به اندیشه بسیجی پیشرفت‌های خیره‌کننده در استان را رقم زد

فرماندار قزوین و عضو هیئت اندیشه ورز بسیج حقوقدانان استان گفت: هر گاه به اندیشه بسیجی اعتماد کردیم، به پیشرفت رسیدیم و هر وقت مدیریت بسیجی‌وار و جهادی را به‌کار گرفتیم رشد‌های خیره‌کننده‌ای را در بخش‌های مختلف استان شاهد بودیم.

عباس کاظمی فرماندار قزوین  در دیدار با فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و بسیجیان شهرستان قزوین که به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در فرمانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هر گاه به اندیشه بسیجی اعتماد کردیم، به پیشرفت رسیدیم و هر وقت مدیریت بسیجی‌وار و جهادی را به کار گرفتیم، رشد‌های خیره‌کننده‌ای را در بخش‌های مختلف استان شاهد بودیم.

وی با اشاره به موانع مختلفی که دشمنان و سوء مدیریت‌ها برای کشور در سال‌های اخیر ایجاد کرده است، گفت: با این حال هر وقت بسیج وارد میدان شد، چنین موانعی را در کمترین زمان ممکن از پیش رو برداشتیم و توانستیم به موفقیت‌های برجسته‌ای برسیم که پیشتر حتی تصور رسیدن به آنها را به ذهنمان خطور نمی‌دادیم.

کاظمی بسیج را مردمی‌ترین نهاد و تبلور بزرگ‌ترین ظرفیت‌های مردم برای رشد نظام و انقلاب توصیف کرد و افزود: در روزگاری که ویروس کرونا بسیاری از کشورهای پیشرفته را دچار بحران جدی کرده بود، بسیج هم با اجرای طرح شهید سلیمانی نقش اصلی را در مدیریت شیوع بیماری کرونا ایفا کرد و هم با برپایی رزمایش‌های کمک مؤمنانه دست محرومان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا را گرفت.

وی ادامه داد: در حوزه محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات زیرساختی در روستاهای دورافتاده و مناطق محروم هم گروه‌های جهادی بسیجی همیشه حرف اول را زده‌اند و با پشت سر گذاشتن سختی‌های مختلف توانستند طرح‌هایی مانند آب‌رسانی، ساخت پل و جاده را با بهترین کیفیت انجام دهند.

فرماندار قزوین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به درخشش چشمگیری بسیجیان در اجرای طر‌ح‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تصریح کرد: صحبت‌های امروز مقام معظم رهبری در دیدار با جامعه بسیجیان در سراسر کشور و تعریف‌ها و تمجیدهای ایشان از نهاد مردمی و مردم‌دار بسیج جایزه‌ای بزرگی برای جوانان انقلابی عضو این نهاد است.

کاظمی اضافه کرد: دولت سیزدهم در تعامل و همکاری با بسیج پیشتاز است و انتظار ما این است که برای برداشتن سنگ‌های پیش پای مردم نهایت همراهی و همکاری را با بخش‌های مختلف بسیج داشته باشند و هر جا که کاری گره خورد، حتماً روی ظرفیت انقلابی و ایمانی بسیج برای باز کردن گره‌ها و تسریع در اجرای طرح‌های مختلف حساب باز کنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.