شناسه : 30607
نویسنده : استان قزوین
عکس

قطار انقلاب اسلامی با سنگ اندازی دشمن متوقف نمی‌شود

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت است و دشمن تلاش می‌کند آن را از حرکت باز نگه دارد اما هرگز موفق نخواهد شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مجمع بسیج استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حالی وارد چله دوم حیات خود شده که دشمنان این کشور در طول ۴۰ سال گذشته نهایت تلاش خود را برای مبارزه با آن به کار بردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال دفاع از مظلوم و مبارزه با استکبار است، افزود: کرامت بخشی به انسان و تلاش برای استقلال کشور از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: توسعه فنی، اقتصادی و علمی از دیگر اهداف بسیج است و نیاز است مجموعه بسیج برای تقویت آنها تلاش و برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه دنبال احقاق حق خود در دنیا هستیم، تصریح کرد: برای رفع عقب ماندگی‌های کشور و مشکلات باید به دنبال تحقق ایران قوی از نظر علم و دانش باشیم.

این مسئول ادامه داد: تلاش دشمن برای ایستادن در برابر انقلاب اسلامی هدف متوقف کردن انقلاب از دسترسی به اهداف بلند آن است اما این تلاش‌های آنها هیچ تأثیری در روند حرکت انقلاب نداشته و جمهوری اسلامی با تکیه بر ظرفیت‌های خود به دنبال تحقق زمینه ظهور و تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی اضافه کرد: قطار پیشرفت انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت است و دشمن با درک این مهم که انقلاب اسلامی مرزهای علم را در شکسته و در حال تبدیل شدن به قدرتی بزرگ است تلاش می‌کند آن را از حرکت باز نگه دارد اما هرگز متوقف نمی‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با عبور از ایده دهکده جهانی دنبال تشکیل دهکده رسانه‌ای هستند تا بتوانند جهان را به سمتی که می‌خواهند سوق بدهند اما تمام این تلاش‌ها به معنای افول آمریکا و ترس از ایجاد قدرت‌های جدید در جهان است.

رفیعی تاکید کرد: روزگاری آمریکا به راحتی دشمنان خود را می‌ترساند و به اهداف خود می‌رسید اما امروز شاهد بی توجهی به خواسته‌های او در سطح جهان و تحقق قطب‌های جدید قدرت هستیم و اینا همه نمایش افول آمریکا است.

وی ادامه داد: آمریکا امروز بیش از هر زمانی نگران تشکیل قدرتی سوم در جهان است که مقام معظم رهبری از آن به عنوان جبهه مقاومت یاد می‌کند و بدون شک محور این قدرت جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه آینده جهان در محوریت ایران اسلامی است اظهار کرد: دشمنان تمام توان خود را به میدان آورده تا یک بار برای همیشه به اهداف خود برسند اما این بار نیز همچون ۴۳ سال گذشته با شکستی بزرگ و مفتضحانه روبرو شدند.

وی افزود: شبکه‌های بزرگ عملیات روانی و امپراتوری رسانه‌ای شکل گرفته در دنیا بر علیه انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها و تلاش‌های خود اهداف مد نظر رسیدن و شاهد این هستیم که عصبانی و ناکام شده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز اقتداری به وسعت تجربه ۴۳ ساله داریم عنوان کرد: امروز دشمنان این کشور برای شکست نخوردن و غرق نشدن در برابر ملت ایران و انقلاب اسلامی به هر ریسمانی چنگ می‌زنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان عجل الله استان قزوین در پایان با بیان اینکه اجلاسیه بسیج باید راه برون رفت از بن‌بست‌ها برای کشور را پیدا کند: یادآور شد برای ظهور و تحقق و تمدن نوین اسلامی نیازمند تشکیل ایرانی قوی در همه حوزه‌ها هستیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.