شناسه : 30606
نویسنده : استان قزوین
عکس

تشکیل کمیته فرآیند اصلاح مصوبات درون سازمانی در دستگاه های اجرایی استان

دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی مکاتبه ای دستگاه های اجرایی استان را به تشکیل کمیته فرآیند اصلاح، بازنگری و بروزرسانی مصوبات درون سازمانی (بخشنامه ها و دستورالعمل ها) ملزم کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین به نقل از دادگستری استان: حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: با بررسی های صورت گرفته و گلایه مراجعین به مسئولان قضایی؛ یکی از عوامل نارضایتی مردم در مراجعه به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان وجود بخشنامه ها، دستورالعمل ها و دستورات درون سازمانی است، که مدیران وقت دستگاه ها و نهادها تدوین و اجرایی نموده اند، که گاهاً این موارد موجب اخلال در فرآیندهای اداری شده است.
وی افزود: در همین راستا دادستانی در راستای احیاء حقوق عامه و جلب رضایت عمومی از عملکرد سازمان ها؛ دستگاه های اجرایی را به تشکیل "کمیته فرآیند اصلاح مصوبات سازمانی" ملزم کرد.
رجبی در ادامه بیان داشت: با تشکیل این کمیته در دستگاه های اجرایی مجدداً دستورات و مصوبات صادره مورد بررسی کارشناسی از حیث کمی و کیفی و با اصلاح مواردی که موجب گلایه مندی مردم است، زمینه خدمات رسانی مطلوب و جلب رضایت عمومی میسور و فراهم شود.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس مکاتبه صورت گرفته وظیفه تشکیل این کمیته و بررسی دستورالعمل ها و بخشنامه ها بر عهده تمامی مدیران ارشد دستگاه ها و سازمان های اجرایی است و سازمان بازرسی استان قزوین بر حسن اجرای این موضوع نظارت خواهد کرد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.