شناسه : 29738
نویسنده : استان قزوین
عکس

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان قزوین در پی سخنان بی شرمانه یکی از سران فتنه

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در پی سخنان بی شرمانه یکی از سران فتنه با صدور بیانیه‌ای این سخنان را محکوم کرد. و خواهان بررسی ابعاد حقوقی جرائم وارده از قبیل افترا ، تشویش اذهان عمومی و تضعیف امنیت ملی و ... بیانیه ای صادر و درخواست محاکمه جریان فتنه را از محاکم قضایی خواستار شد.

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
بزرگترین خیانت ، خیانت به امّت اسلامی است. امام علی (ع)

باردیگر چهره منافقین و خائنین بدست خودشان ظاهر شد.  میرحسین موسوی اخیرأ با محوریت
 حمله و توهین به سرداران جبهه مقاومت، تخطئه سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری
 اسلامی وطرح توهماتی در خصوص
 آینده کشور منتشر نمود .

وی از سران فتنه ۸۸ اخیراً در بیانیه‌ای سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را «کج‌روی»، «شوم» و «ننگین‌ترین جرائم» توصیف کرده است همچنین او در بخش دیگری از این بیانیه، در ادبیاتی وقیحانه به ساحت شهدای مدافع حرم به‌ویژه سردار شهید حسین همدانی اهانت کرده و نوشته است «آن سردار بی‌افتخار جانش در غربت به قربانی مستبدی دیگر تلف شد!»

 او در این بیانیه با جملاتی عجیب درباره مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن علیه جنایت آل‌سعود و... موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته است؛ جنس ساختار جملات و ادبیات به‌کاررفته در این بیانیه تداعی کننده این شبهه است که مانند بسیاری از بیانیه‌های پیشین موسوی، این بار نیز عده‌ای پشت صحنه مطالبی به وی دیکته کرده‌اند و او را مانند وقایع بعد از انتخابات ۸۸ به معرکه‌ای فرستاده‌اند که غیر از اهانت به عاشورا، این بار به حمایت از داعش و حفاظت غیرمستقیم از منافع رژیم صهیونیستی هم کشانده شود.

 این بیانیه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حدومرز برای موسوی، آزمون بسیار بزرگی را پیشِ‌پای برخی چهره‌های سیاسی قرار داده زیرا عدم مرزبندی صریح و مشخص با چنین اقدامی، خط بطلانی بر ادعاهای اصلاح‌طلبانه آن‌ها خواهد بود.

 یادآوری اینکه اینگونه باید پرسید که آیا شعار آزادگی جز این است که جوانانی مومن در برابر تروریست‌های ساخته غرب ایستادگی کنند تا جان‌های ملت‌های مظلوم منطقه بیش از پیش مورد تهدید قرار نگیرد.

امروز مقاومت در سوریه و لبنان و یمن و... به ثمره همین خون‌ها در حال مبارزه با قاتلانی است که مستقیم و غیرمستقیم از سوی آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی تغذیه می‌شوند و سران فتنه در خون شهدای مدافع حرم غرق شدند.

ادعاى انقلابى بودن با انقلابى ماندن و حمايت از نظام و آرمان و راه شهيدان در عمل است نه ادعا.

اگر چه مير حسين موسوى از همان سال ٨٨ حيات سياسى-اجتماعى او خاتمه يافته است. اما روى سخن با جريان اصلاح طلب است كه تكليف خود را با امثال موسوى-تاج زاده براى هميشه روشن كنند.

در پایان از ملت ایران درخواست می شود،ضمن محکومیت جسارت‌های بلندگوهای داخلیِ گفتمان‌های غیرانقلابی نسبت به قهرمانان ملی مردم ایران و جبهه
 مقاومت، مانند همیشه امید دشمنان
 انقلاب اسلامی برای برافروختن آتش
 فتنه‌های جدید رانااُمید کنند.

  حقوقدانان بسیجی استان قزوین با محکومیت این بیانیه سخیف و آرزوی شادی ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به ویژه سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین همدانی تأکید می‌کند که قدردان مجاهدت‌های بزرگ مردانی هستیم که در پاسداری از حریم اهل بیت(ع) و دفاع از امنیت و اقتدار کشور جان خود را در طبق اخلاص نهادند. و از دستگاه قضایی خواستاربررسی ابعاد حقوقی جرائم وارده از قبیل افترا ، تشویش اذهان عمومی و تضعیف امنیت ملی و  ...  بیانیه ای صادر و درخواست محاکمه علنی و فوری جریان فتنه ، خائنان به نظام و انقلاب را از محاکم قضایی  هستیم تا درس عبرتی برای دیگر خائنان باشد .

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.