شناسه : 29736
نویسنده : استان قزوین
عکس

داعشی‌ها از نسل معاویه و یزید بودن

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس گفت: زینبیون، حیدریون، فاطمیون و پاسداران ایران اسلامی در رکاب رهبر انقلاب و سپهبد حاج قاسم سلیمانی با داعشیان جنگیدند و صحنه را دگرگون کردند و پیروزی هم از آنِ اسلام ناب شد.

به گزارش سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار محمدرضا فلاح‌زاده در همایش مدافعان حرم که شب گذشته در مسجد النبی(ص) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: آنچه مجاهدان راه خدا و شهدای عزیز دارند از قلم و حرکت علما است که سبب شده تا نور به جامعه بخشند و آن ها را راهی جبهه های نبرد کند.

وی با اشاره به سلحشوری شهدای قزوین، افزود: شهیدان رجایی و بابایی از جمله نام های ماندگار استان قزوین و چهره های پر فروغ ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند.

یادواره

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس ادامه داد: همه سرو قامتان خصوصا شهیدان گمنام و جاوید الاثر، همه از افتخارات جمهوری اسلامی هستند.

سردار فلاح زاده تصریح کرد: امروز در سومین روز شهادت سیدالشهدا قرار داریم، امام حسین علیه السلام پس از به دنیا آمدن شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری همچون شهادت عمار، یاسر و روزهای سخت بازگشت امام علی(ع) به کوفه بودند.

وی بیان کرد: تیتر «قصه پر غصه سیدالشهدا» است اما از همه مهم تر هدف ایشان است، اگر ما در طول دوران محرم فراوان بر مظلومیت سیدالشهدا گریه کنیم اجر و پاداش داریم و نقل است چشمی که برای امام حسن(ع) و امام حسین(ع) گریه کند، کور وارد صحرای محشر نمی شود و قطعا وارد بهشت خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس گفت: ادامه راه سیدالشهدا مهم تر است و اگر امت یاری کرده بودند امام و یاران ایشان با لب تشنه به شهادت نمی رسید.

وی تاکید کرد: امام حسین(ع) فرموده بود من برای احیای سیره و سنت جدم رسول خدا و برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر قیام می کنم.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس خاطرنشان کرد: تمام  مستحبات و خوبی های عالم معروف به شمار می روند و همه زشتی ها، پلشتی ها، ظلم ها و جنایت ها منکر هستند، امام قیام کرد چرا که بنی امیه، معاویه و یزید و بقیه، اسلام بدعت، اسلام انحرافی و اسلام خشونت را جایگزین اسلام ناب کرده بودند.

سردار فلاح زاده تفکر داعش را نشأت گرفته از تفکر معاویه و یزید ذکر و اظهار کرد: اگر رهبر معظم انقلاب، حماسه رزمندگان و جانفشانی شهیدان نبود داعش از ایران عبور می‌کرد و همان بلایی را که بر سر عراق و سوریه آورد، بر سر ملت ایران می‌آورد.

یادوراه

وی افزود: فرمانده داعش در پاسخ به این سوال خبرنگار که چه رفتاری با شیعیان می‌کنید، گفته بود که یا باید با ابوبکر بغدادی بیعت کنند و علیه دیگران بجنگند و یا آنان را می‌کشیم و زنان شان را به کنیزی می‌گیریم، رهبر معظم انقلاب در این راستا فرموده بودند: اگر در سوریه و عراق نمی‌جنگیدیم بایستی در کرمانشاه، همدان و خراسان تا افغانستان و پاکستان و هند و بنگلادش با آنان می‌جنگیدیم این در حالی بود که آن ها تا مراکش را جزء جغرافیای خود تلقی کرده بودند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس ادامه داد: داعشی‌ها فرزندان معاویه و یزید بودند که اسلام خشونت، زور، قلدری و قداره‌بند را ترویج می‌کردند و رهبر فرزانه انقلاب به تأسی از امام خمینی(ره) و امام هم به تاسی از امام حسین(ع) مروج اسلام ناب بودند.

سردار فلاح زاده گفت: فاطمیون قهرمان در جای جای جبهه حرم در سوریه و برای آزادسازی مناطق مختلف با داعشیان جنگیدند که باید گفت زینبیون، حیدریون، فاطمیون و پاسداران ایران اسلامی در رکاب رهبر انقلاب و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جنگیدند و صحنه را دگرگون کردند و پیروزی ظاهری هم از آنِ اسلام ناب شد.

این مقام نظامی خاطرنشان کرد: در دوره صلاح الدین ایوبی وهابیت در حجاز به قدرت رسید، شیعه اتحاد نکرد و از مراجع عظام تقلید آن زمان اطاعت نکردند و وهابیون به ظاهر موفق شدند، اما در ایران مردم با پیروی از امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس، ایشان را یاری و صدامیان را قلع و قمع و منکوب کردند.

یاواره

وی بیان کرد: در دوران دفاع از حرم هم امت اسلام امام و ولی فقیه زمان و وظیفه خود را شناختند و با داعش که در شهرها و استان‌های سوریه و عراق به مصاف اسلام ناب آمدند، مبارزه کردند.

سردار فلاح زاده افزود: صدام هم از همان نژاد و تفکر معاویه و یزید و وهابیت برخوردار بود و زمانی که جنگ را آغاز کرد تعدادی از امت عراق، بعثیون را همراهی کردند اما در ایران اگر امام راحل و مجاهدان و رزمندگان نبودند و در جبهه‌های مختلف ایثارگرانه حضور پیدا نمی‌کردند، صدام تا خراسان و سیستان و بلوچستان پیشروی می‌کرد اما امت اسلام، امام را یاری کردند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس افزود: در دوره امام حسین(ع) مردم مکه و مدینه امام را همراهی نکردند، مردم کوفه دشمنی کردند و شامیان هم که اصلا اسلام را نپذیرفته بودند و 30 هزار نفر که اسلام اموی را پذیرفته بودند مقابل امام صف‌آرایی کرده و ایستادند و امام همام را به شهادت رساندند.

وی خاطرنشان کرد: در عراق هم با وجود علمای عراق و مراجع عظام و روحانیت و ملت شیعه، شیعیان را به دلیل نداشتن وحدت و یاری نکردن علما، یکی پس از دیگری قتل عام کردند اما در ایران اسلامی با نفس قدسی امام راحل و پس از ایشان انفاس قدسی رهبر فرزانه، ملت ایران در هر زمان در صحنه هستند و امام زمان را یاری می‌کنند.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.