شناسه : 29735
نویسنده : استان قزوین
عکس

بازدید معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری از کمپ ساحل امن بانوان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: از عملکرد این مرکز انتظار می رود پس از گذشت دوره سم زدایی و روان درمانی بر روی مددجویان، پیگیری های لازم در خصوص مراقبتهای بعد از خروج معتادین توسط مددکار کمپ صورت پذیرد.

به گزارش سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛

علی فولیان در ادامه نظارت بر مراکز درمانی ترک اعتیاد استان قزوین که با مدیریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین و همکاری دادستانی مرکز استان تشکیل گردید، طی بازدید از مركز اقامتی بهبود و بازتوانی با اختلال مصرف مواد مخدر زنان استان قزوین تحت عنوان کمپ ساحل امن بانوان در معیت قضات درمان دادگاه مدار استان و نمایندگان دستگاههای ذیربط به پای درد دل و صحبت های مددجویان نشست.

فولیان در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تاکید بر نقش و جایگاه والای زن در خانواده و جامعه اظهار داشت: از عملکرد این مرکز انتظار می رود پس از گذشت دوره سم زدایی و روان درمانی بر روی مددجویان، پیگیری های لازم در خصوص مراقبتهای بعد از خروج معتادین توسط مددکار کمپ صورت پذیرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به مشکلات مرکز از جمله نبود پزشک متخصص زنان، عدم ارائه خدمات دندانپزشکی، عدم ارائه خدمات حرفه آموزی، عدم ایجاد اشتغال و حمایت های اجتماعی و... از نمایندگان دستگاههای مرتبط خواستار همکاری بهتر و موثرتر شد و اظهار داشت: اگر می‌خواهیم در درمان اعتیاد موفق باشیم می بایست مراقبتهای بعد از خروج را جدی بگیریم چرا که درمان موفق اعتیاد، مستلزم توجه به مراقبتهای بعد از خروج معتادین می باشد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.