شناسه : 29712
نویسنده : استان قزوین
عکس

سند چشم انداز توسعه کمی و کیفی دادسرای مرکز استان قزوین تدوین شد

در راستای سند تحول قضایی و در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه؛ دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تدوین سند چشم انداز توسعه کمی و کیفی شعب تحقیق دادسرای مرکز استان قزوین خبر داد.

به گزارش سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ حسین رجبی در تشریح این خبر گفت: این سند چشم انداز در راستای سند تحول قضایی و در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه و به تفکیک شعب تحقیق دادسرا تدوین و به منظور اجرا در اختیار همکاران قضایی و اداری قرار گرفت.

وی افزود: برخی از اهداف مهم این سند چشم انداز؛ کاهش میانگین زمان رسیدگی، کاهش پرونده های مسن و معوق، اتقان تصمیمات قضایی، توسعه دادرسی الکترونیک، افزایش ابلاغ الکترونیک، استفاده از نهادهای ارفاقی، کاهش جمعیت کیفری و... است.

رجبی در ادامه بیان داشت: نقشه راه و نحوه دستیابی به اهداف موردنظر نیز به تفکیک شعب تحقیق دادسرا ترسیم شده است و باید در دستور کار قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش شبانه روی همکاران قضایی و اداری و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی اهداف فوق الذکر محقق شود و بدون شک با تحقق اهداف بسیاری از مسائل و مشکلات مرتفع و موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم می شود.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.