شناسه : 27989
نویسنده : استان قزوین
عکس

مهمترین هدف از حوادث دوران فتنه‌ی بعد از انتخابات ۸۸ این بود که بین آحاد ملت شکاف بیندازند؛ سعیشان این بود. میخواستند بین آحاد مردم شکاف بیندازند، و نتوانستند.
امام خامنه ای ۸۸٫۱۱٫۱۹

"یوم الله ۹ دی ماه" سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و تجلی­گاه بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز و صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملت بزرگ  ایران اسلامی در چهل سال اخیر برای غلبه بر توطئه­‌ها و طراحی­‌های شوم جبهه دشمن و چالش‌ها و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی و پیش­روندگی میهن اسلامی به شمار می‌­رود.

 امروز مهم­ترین هدف جنگ نرم دشمن، گرفتن امید و اعتماد به نفس ملت ایران بوده؛ لذا ضمن ایجاد هوشیاری در مقابل روش­‌های مختلف دشمن از جمله نفوذ در دستگاه‌های تصمیم‌­ساز و تصمیم‌­گیر باید نقشه دشمن را درک کرد و برای مقابله با استمرار دشمنی­‌ها با ملت ایران باید در هر دوره‌­ای طراحی و نقشه دشمن در عرصه­‌های مختلف را فهمید و براساس آن، پیشگیری، دفاع خوب یا حمله پیش­‌دستانه را انجام داد.

دستاوردهای حضور حماسی ملت ایران در ۹دی­ماه ۸۸  به جهانیان ثابت کرد که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت‌فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ظرفیت،اقتدار و هوشمندی برخوردارند که هر توطئه و فتنه شیطانی ­دشمنان را با هر سطح از پیچیدگی و فریبندگی خنثی و آمریکای جنایت­کار و همدستان او را به فضل الهی ، زمین گیر خواهند نمود.

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.