شناسه : 27897
نویسنده : استان قزوین
عکس

هیچ تهدیدی از جانب دشمن بی پاسخ نخواهد ماند

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم اجلاسیه ۱۸۱ شهید حقوقدان استان‌های قزوین، قم، تهران، البرز و سمنان که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: ۱۸۱ شهید حقوقدانان اهداف و عمل مشترک داشتند و مسیر روشنی را پیش روی ما گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم اجلاسیه ۱۸۱ شهید حقوقدان استان‌های قزوین، قم، تهران، البرز و سمنان که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: ۱۸۱ شهید حقوقدانان اهداف و عمل مشترک داشتند و مسیر روشنی را پیش روی ما گذاشتند.

این مسئول با بیان اینکه وجه تمایز ملت ایران با سایر ملت‌ها در دفاع از خود بوده است تصریح کرد: طبق گفته رهبر انقلاب زمانی که در کشورهای مختلف جنگ می‌شود تنها طیف خاصی وارد جنگ می‌شوند اما در جنگ ایران همه مردم از اقشار مختلف وار جنگ شدند و ما باید این مسئله را به رخ دشمن بکشیم و به جوانان عرضه کنیم.

این مسئول تصریح کرد: حتی حقوقدانان ما در زمان جنگ زمانی که می‌توانستند در بستر دیگری خدمت کنند قضا و خدمت را به میدان جنگ و ارزش‌ها تبدیل کردند.

وی شهید بهشتی را سیدالشهدای حقوقدانان دانست و عنوان کرد: شهید بهشتی شخصی بود که روزهای سخت امام (ره) را آسان کرد و زمانی که خبر شهادت ایشان به امام (ره) رسید امام فرمود شهید بهشتی یک نفر نبود بلکه یک امت بود.

این مسئول با اشاره به اینکه شهدا یک نفر نیستند بلکه یک امت هستند مطرح کرد: اثر عمل ما نیز باید همانند شهدا بر همه ملت، باورها و عقاید مثبت باشد.

وی گفت: با توجه به در پیش رو داشتن ایام فاطمیه باید از این زمان استفاده کرد و شهدا را به تصویر کشید و به این نکته توجه داشت که اگرچه قرارگاه فاطمه زهرا (س) آتش زده شد اما ما توانستیم قرارگاه حسین (ع) را حفظ کنیم و تفاوت این مسئله در حضور ملت است.

این مسئول با اشاره به اینکه خطابه‌های سیاسی فاطمه زهرا (س) برای کل تاریخ و تمام بشریت است تاکید کرد: به تعبیر سردار سلیمانی ایران قرارگاه حسین بن علی (ع) است و همان دشمنی‌هایی که در آن زمان وجود داشت درحال حاضر نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: شهدا مارا به قله بردند که اگر نمی‌بردند در آتش می‌سوختیم و حالا مفتخریم که در جای خود قرار گرفته‌ایم و در مقابل ما دشمنی قرار دارد که آمده بود تا نیم روز ما را نبیند و ۱۰ میلیون از ملت ما را نابود کند اما ما آمریکا را از ایران بیرون کردیم و تیزی شمشیر ما در این است که در مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

این مسئول بیان کرد: دشمن در تلاش بود تا در ماجرای طبس ما را تحقیر کند اما به خواست خداوند ماجرا جور دیگری رقم خورد و این امر به واسطه اتصال شهدا به خدا بود و ما باید بدانیم که خدای طبس ملت ایران، خدای امروز است.

وی ادامه داد: زمان جنگ صدام در مصاحبه‌ای گفت که تا هفت روز دیگر در میدان آزادی مصاحبه خواهد کرد اما نه تنها خواسته او محقق نشد بلکه جسد او را نیز از فاضلاب بیرون کشیدند که این داستان بعد از جنگ نیز توسط منافقین رقم خورد که آن‌ها بر این باور بودند که ظرف سه روز تهران را تصرف می‌کنند اما در عملیات مرصاد تمام نقشه‌های ان‌ها بر آب شد.

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی زنده و پویا است و دومین چله خود را پرقدرت و با تاسی از شهدا آغاز کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم راه پیشروی ما است و امروز ما در اوج اقتداریم تصریح کرد: شهدا با دستان خالی و اراده و قوی اقتدار را به نمایش کشیدند و امروز نیز ما ادامه دهندگان راه شهدا هستیم و اعلام می‌کنیم که هیچ تهدیدی از جانب دشمن بی پاسخ نخواهد ماند چنانچه تهدید دشمن در دریای عمان بی پاسخ نماند و اقتدار ایران و نیروهای مسلح بار دیگر مطرح شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نانو، پهباد و موشکی ایران افزود: ما اجازه نمی‌دهیم ماجرای کربلا و صلح امام حسن (ع) بار دیگر تکرار شود ما اکنون خیمه‌ها و ستون‌های دشمن را تصرف کرده و هم‌اکنون به خیمه معاویه رسیده‌ایم.

این مسئول در پایان گفت: امروز بیشتر اقتدارات در شامات رخ داده‌است و می‌توان گفت این اهل بیت هستند که شیعه و سنی را در کنار هم قرار داده اند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.