شناسه : 27806
نویسنده : استان قزوین
عکس

اجلاسیه 181شهید حقوقدان

کریم قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در گفتگوی با روابط عمومی در مورد برگزاری اجلاسیه بزرگداشت یاد ۱۸۱شهید حقوقدان بیان داشت :

بسیج حقوقدانان

کریم قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در گفتگوی با روابط عمومی در مورد برگزاری اجلاسیه بزرگداشت یاد ۱۸۱شهید حقوقدان بیان داشت :


این اجلاسیه برای اولین بار به میزبانی قزوین به یاد ۱۸۱ شهید حقوقدان استانهای تهران ، قم ،البرز ، سمنان ، قزوین بمناسبت هفته بسیج در روز پنجشنبه ۲۵ آذرماه با حضور خانواده شهدای حقوقدان و مسئولین قضایی و حقوقدانان بسیجی استانهای مذکور در سالن شهید سردار سلیمانی دادگستری کلّ استان برگزار می گردد.

وی اظهار داشت :  لابه‌لای جنب و جوش و  فعالیتهای فرهنگی مختلف ، نباید یادمان برود که مردانی برای تحقق آرامش امروز ما از گران‌بهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و با حضور در جنگ تحمیلی و تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایران اسلامی ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند.

پندار ما این است که ما مانده ایم و شهدا رفته‌اند اما حقیقت آن است که زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده‌اند.

وی در پایان بیان داشت :  بزرگداشت شهدا برای این است تا یادمان باشد؛  
آنها از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و آنها رفتند تابمانند و ماندند و ماندگار شدند. یادشان بمانیم و ادامه  دهنده راهشان باشیم .  انشاءالله

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.