شناسه : 27748
نویسنده : استان قزوین
عکس

نشست صمیمی رئیس دادگستری استان با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

رئیس کل دادگستری استان قزوین به همراه مسئولین قضایی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج با فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان دیدار نمودند.

به گزارش سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین  به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی در عرصه های مختلف را پشتوانه ای محکم برای حل مشکلات کشور دانست و گفت: سپاه پاسداران در عرصه عمل خود را به اثبات رسانده و دستاوردهایی داشته  که زمانی انجام آن ها در کشور یک آرزو  بوده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با تجلیل از نقش درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایام انقلاب و دوران دفاع مقدس بیان کرد: وظایف و تکالیف این نهاد انقلابی در حفظ و دفاع از ارزش های نظام اسلامی در عصر حاضر مهم تر و سنگین تر است.

وی با بیان این که سپاه و بسیج از همان روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا در استان حضور پررنگی برای حمایت و همدلی با مدافعان سلامت داشته اند گفت: تلاش ها و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان در خط مقدم حفظ سلامت مردم و مقابله با ویروس کرونا بسیار سازنده و موثر بوده است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین همکاری دستگاه ها و نهادهای انقلابی را موجب ارتقای خدمت رسانی به مردم استان و افزایش رضایت مندی آنان دانست و اذعان نمود: دستگاه قضایی استان در کنار سپاه و سایر نهادهای انقلابی با تمام توان به حفظ و پاسداشت ارزش های دفاع مقدس مبادرت می کند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.