شناسه : 27502
نویسنده : استان قزوین
عکس

خیر و برکتی که در مصالحه هست در قضاوت نیست

همایش سراسری اعضاء و کارکنان توسعه حل اختلاف استان قزوین به مناسبت روز شورای حل اختلاف با حضور رئیس دادگستری کل استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی در همایش سراسری اعضاء و کارکنان توسعه حل اختلاف استان قزوین به مناسبت روز شورای حل اختلاف گفت: فلسفه ایجاد شورای حل اختلاف کمک به دادگستری در قالب حل و فصل اختلافات است و همین موضوع باعث شده شورای حل اختلاف دارای بُعد مردمی باشد و عملکرد مثبت و درخشانی داشته است.

مقام ارشد قضایی استان قزوین با بیان اینکه رعایت تقوا باعث سربلندی انسان در دنیا و آخرت می‌شود گفت: در غرب احکام خدا را زیر پا می‌گذارند و همین امر باعث افزایش آمار خودکشی شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین با قدردانی از خدمات اعضا شورای حل اختلاف استان گفت: خیر و برکتی که در مصالحه هست در قضاوت نیست.

وی تأکید کرد: هر شکایت چند مرحله دارد اما خیر و برکتی که در مصالحه هست در قضاوت نیست و اعضا شورای حل اختلاف استان قزوین باید قدر این توفیق را بدانند.

علی شعبانی از کارکنان دادگستری و شورای حل اختلاف استان خواست در هر زمینه‌ای که مشغول به فعالیت هستند عملکرد قابل قبولی داشته باشند.

در پایان از اعضا و کارکنان معاونت توسعه حل اختلاف دادگستری استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

دادگستری

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.