شناسه : 27499
نویسنده : استان قزوین
عکس
i

مدیران باید حرف شنوی داشته باشند و بر اساس شاخص های یک نظام اسلامی با همه توان به مردم خدمت کنند

سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان گفت: مدیران باید حرف شنوی داشته باشند و بر اساس شاخص های یک نظام اسلامی با همه توان به مردم خدمت کنند و اگر ادعا داریم که لباس خدمت پوشیده ایم باید پای کار باشیم.

سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در اولین همایش تجلیل از مدافعان جبهه اقتصادی شهرستان تاکستان گفت: مدیران باید حرف شنوی داشته باشند و بر اساس شاخص های یک نظام اسلامی با همه توان به مردم خدمت کنند و اگر ادعا داریم که لباس خدمت پوشیده ایم باید پای کار باشیم.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اظهارداشت: برخی افرادی که در سایه هستند و رانت خواری می کنند اجازه نمی دهند موانع تولید برداشته شود اما دستگاه قضایی در مبارزه با این افراد و حمایت از تولید جدی است.

وی بیان کرد: در دستگاه قضایی ما به دنبال استیفای حقوق مردم هستیم و باور داریم  اگر امروز مسئول شده ایم و فرصت خدمت به مردم را پیدا کرده ایم خداوند لطف کرده که گره گشای مشکلات دیگران باشیم و اگر غفلت کنیم کفران نعمت کرده ایم.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی و تحریم دشمنان وقتی یک کارآفرین برای 500 نفر و یک تولیدکننده برای 2 هزار نفر شغل ایجاد کرده ما باید وی را تکریم کنیم نه این که با قطع کردن خدمات آب، برق و گاز و یا گرفتن مالیات های سنگین آنها را از سرمایه گذاری پشیمان کنیم.

وی اضافه کرد: باید با مدیرانی که خدمات تولیدکنندگان را به بهانه بدهی و یا تاخیر در پرداخت آن ارائه نمی کنند، برخورد جدی کنیم.

وی اضافه کرد: در هر حوزه کاری، افرادی داریم که در سایه هستند و دیده نمی شوند اما به صورت پنهانی مدیریت می کنند و اگر امروز مشکل مثلا واحدهای فولادی حل نمی شود به واسطه همین افراد سایه است.

سعید عمرانی اضافه کرد: رانت خواران اجازه نمی دهند فریاد ما شنیده شود اما دردستگاه قضا عزم جدی داریم در حد توان حامی تولبدکنندگان باشیم و شرایط کسب و کار و تولید را تسهیل کنیم.

وی اظهارداشت: تازمانی که آدم خدا نباشیم و به فکر منافع شخصی باشیم به جایی نمی رسیم و امروز برخی افراد از طریق رانت هزینه های تولید را بالا می برند تا خودشان به سودهای میلیاردی برسند.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اظهارداشت: اگر حتی 10 درصد پیرو ائمه و پیامبر بودیم باید امروز بعد از 40 سال می توانستیم قله های اخلاقی جهان را فتح کنیم و ایران گلستان می شد اما متاسفانه در داخل کمر همدیگر را می شکنیم و در خیلی از موارد نباید دنبال دشمن خارجی بگردیم بلکه در داخل از خودی آسیب دیده ایم.

وی اضافه کرد: اگر چند نفر مانند شهید سردار سلیمانی بودند کشور گلستان می شد و امروز مردم از مدیران انتظار رفتارهای اخلاقی و سلامت در کار را دارند.

عمرانی تصریح کرد: امروز بایستی برخی ساختارهای غلط را در بانک ها و فرآیند کار اداری بشکنیم و از تشریفات در محدوده مدیریتی خود بشدت دوری کنیم تا موجب بی اعتمادی مردم نشویم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.