شناسه : 27455
نویسنده : استان قزوین
عکس

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین به مناسبت 13 آبان

۱۳ آبان تداعی کننده ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است.

در آستانه یوم الله ۱۳آبان سازمان بسیج حقوقدانان  استان قزوین ، بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم
فقاتلوا ائمه الکفر انهم لا ایمان لهم ( سوره توبه ، آیه12)

سلامت و صلح جهانی بسته به انقراض مستکبرین است. امام خمینی(ره)

۱۳آبان تداعی کننده ی اوج بصیرت و ایمان جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی و از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب و نقطه ی عطفی در تجلی روح استکبار ستیزی و استقلال طلبی و نایل شدن به اوج قله های عزت و اقتدار است.
سیزدهم آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار یادآور سه رخداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است. تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۴ آبان ۱۳۴۳ ، کشتار دانش آموزان در۱۳آبان۱۳۵۷ در دانشگاه تهران وتسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ ؛ سه رویداد مهم با یک هویت مشترک بودند که هر کدام در شکل گیری حرکت انقلاب اسلامی نقش به سزایی ایفا کرده اند. هویت مشترک هر سه اتفاق، مبارزه با استکبار و ماهیت تداوم مبارزه مردم ایران با مصداق اَتَم آن، یعنی آمریکای جنایت کار است.
آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی رحمة الله علیه فروریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.
بنا به فرموده معمار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) آمریکای جهان‌خوار بداند که ملت عزیز، تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت.
ملل اسلام از اجانب عموماً و از آمریکا خصوصاً متنفر است. تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبران هست، ما هستیم.
بر این اساس سازمان بسیج حقوقدانان  استان قزوین نیزدر این مقطع حساس و تاریخی که دشمنان زبون اسلام همه تلاش خویش را برای اختلاف در ملت بزرگ و مسلمان بوِیژه مردم منطقه  به کار برده است ما حقوقدانان بسیجی استان قزوین  ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳آبان، بر لزوم وحدت ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران در برابر دسیسه های استکبار تأکید می ورزیم و ضمن ابراز انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم بین الملل، با هوشیاری و بصیرت ،در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همراه با سایر اقشار مردم با آرمان های انقلاب اسلامی ایران، امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاقی دوباره می کنیم.   

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

12 آبان ماه 1400 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.