شناسه : 26468
نویسنده : استان قزوین
عکس

قرارگاه نهضت تبیین و روشنگری درانتخابات1400

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان جلسه قرارگاه نهضت تبیین و روشنگری درانتخابات1400 با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و حقوقدانان بسیجی استان برگزار شد.

جلسه

 

انتخاب در گام دوم انقلاب

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان حجت الاسلام  قدرتی رئیس شورای عالی راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان و مدیر کل دادگستری استان قزوین در جمع حقوق یاران قرارگاه نهضت آیین و روشنگری در انتخابات ۱۴۰۰ درباره تفاوت و حساسیت انتخابات ریاست جمهوری اینگونه عنوان نمود:تفاوت و حساسیت این انتخابات با سایر انتخابات ، انتخاب در  بیانیه گام دوم انقلاب می باشد. این انتخاب همان پیچ تاریخی بیان شده از طرف امام جامعه می تواند باشد. که با حضور گسترده و انتخاب آگاهانه ، نگرانی ها ، دغدغه ها و غصه های همه ما پایان خواهد یافت .

قدرتی

 

لبیک حقوقدانان جبهه انقلاب اسلامی به فرمان امام جامعه

دکتر قاسمی نایب رئیس شورای عالی راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان استان و دادستان عمومی و انقلاب در جمع حقوق یاران عضو قرارگاه بیان داشت : حقوق یاران جبهه انقلاب اسلامی در راستای لبیک به فرمان امام جامعه پیش به سوی آگاه سازی و اعتماد سازی و رضایتمندی و امید آفرینی برای حضور گسترده در انتخاب آگاهانه قدم برخواهند داشت.

 

ارتباط چهره به چهره حقوقدانان با جامعه مخاطب برای جلب مشارکت گسترده و آگاهانه

 آقای قلی پور مسئول  سازمان در جمع حقوق یاران ،ضمن اعلام آغاز به کار قرارگاه شهید سلیم قنبری بیان داشت :حقوق یاران جبهه انقلاب اسلامی جهت جلب مشارکت گسترده و آگاهانه ذیل قرارگاه شهید سلیم قنبری ضمن هم افزایی با استفاده از فضای مجازی و ارتباط چهره به چهره با جبهه مخاطب خویش در جهت جلب مشارکت گسترده و آگاهانه اقدام جهادی نمایند.

جلسه

 

اهمیت برگزاری نشست های بصیرتی و تبیینی

دکتر فیض اللهی فرمانده بسیج دادگستری کلّ استان و نماینده دادسرای انتظامی در امور ارزشیابی قضات استان بیان نمود:حضور میدانی حقوق یاران انقلاب اسلامی و برگزاری نشست های بصیرتی و تبیینی ان شاءالله قطعاً منتج به مشارکت گسترده و انتخاب اصلح خواهد گردید.

در پایان جلسه عضو قرارگاه نهضت تبیین و روشنگری در انتخابات ۱۴۰۰ که با حضور مدیرکل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و مسئول بسیج دادگستری کلّ استان قزوین ، معارفه آقایان :
۱- مجید ترکی بعنوان مسئول تربیت آموزش سازمان بسیج حقوقدانان استان و جانشین کانون بسیج ناحیه امام حسن (ع) قزوین
۲- آقای مهدی مهرعلیان مسئول کانون ناحیه امام حسن (ع) و با حفظ سمت مسئول نیروی انسانی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین
۳- آقای مجتبی بیگدلی مسئول بازرسی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین با تقدیم احکام آنان صورت گرفت.

جلسه

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.