شناسه : 26199
نویسنده : استان قزوین
عکس

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین این نشست در 15 فروردین ماه با حضور دادستان ، فرمانده سپاه ناحیه امام (ع) شهرستان تاکستان و مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان و دبیرقرارگاه جهادی صنعت سپاه استان برگزار شد.

نشست صمیمی حقوق یاران و صنعت یاران با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان

قلی پورمسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین گفت:

پس از تشکیل قرارگاه جهادی صنعت در سپاه و عنایت به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر هم افزایی سپاه با سایر دستگاه ها و نهادها، کمیته حقوق یاران و صنعت یاران تشکیل گردید تا بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در سند تحول قضایی بسیج نقش آفرینی نماید.

عباسی دبیرقرارگاه جهادی صنعت و معدن سپاه استان قزوین:

بسیج صنعت و معدن با سازماندهی گروه های جهادی در سطح استان و هم افزایی با سایر دستگاه ها و نهادها  ضمن بازدید از 810 واحد صنعتی  عارضه یابی های لازم جهت ارجاع به مقامات قضایی و قانونی مربوطه صورت گرفته است.

وی اشاره کرد : با حضور دادستان ها و رئیس دادگستری شهرستانها موانع پیش روی واحدهای تولیدی  و صنعتی تا حدودی مرتفع گردیده است.

این انتظار از سپاه و قوه قضائیه می رود که در سال جاری پیرو شعار سال مقام معظم رهبری  نسبت به رفع موانع تولید و مانع زدایی ها، فعالیت خود را  منسجم تر ادامه دهند.

ایشان افزودند: با تشکیل 12 کارگروه تخصصی از رشته های مختلف موانع تولید و عارضه یابی از واحدها و شرکت های تولیدی و صنعتی  صورت می گیرد و در رفع مشکلات حقوقی  به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

در این جلسه دادستان شهرستان تاکستان دستور قضایی مبنی بر  رفع توقیف 250هزار بطری محلول ضدعفونی کننده را صادر کردند.

نشست صمیمی حقوق یاران و صنعت یاران با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت:

بحمد الله با هم افزایی شورای تامین و مسئولین، آسیب ها و مشکلات سطح شهرستان کاهش محسوسی داشته است.

رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان:

ضمن عرض تبریک سال نو و خیرمقدم خدمت مدعوین ایشان گفتند: در سال 1399 سه برنامه در اولویت دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان قرارداشت:

1- انتخابات(حوزه پیشگیری)   2- احیای حقوق عامه    3- جهش تولید

وی افزود: حضور پررنگ مسئولین قضایی و شهرستانی درمساجد و در میان مردم صورت گرفت که این خود باعث کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان شده است.

رفع توقیف موتورسیکلت ها و برگزاری ارتباط های تصویری زندانیان با محاکم قضایی برای اولین بار در کشور در شهرستان تاکستان اجرا شد.

ایشان در ادامه اشاره کردند:در سال جدید و در لبیک به شعار سال مقام معظم رهبری هم افزایی دستگاه قضا و سپاه می توان مشکلات حقوقی واحدهای صنعتی و تولیدی را رفع و اشتغال زایی نیز ایجاد کند که این خود همت و پشتیبانی مسئولین شهرستانی و استانی را نیازمند می باشد.

در پایان جلسه بردار بسیجی پوریا قلیچ خانی بعنوان مسئول کانون بسیج حقوقدانان شهرستان تاکستان معرفی شد.

نشست صمیمی

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.