شناسه : 25348
نویسنده : استان قزوین
عکس

پیام تبریک مسئولین قضایی استان قزوین به مناسبت هفته بسیج

حجة الاسلام قدرتی رئیس شورای عالی راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان و مدیر کلّ دادگستری استان قزوین در گفتگو با روابط عمومی سازمان بمناسبت هفته

حجة الاسلام قدرتی رئیس شورای عالی راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان و مدیر کلّ دادگستری استان قزوین

 

حجة الاسلام قدرتی رئیس شورای عالی راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان و مدیر کلّ دادگستری استان قزوین در گفتگو با روابط عمومی سازمان بمناسبت هفته بسیج بیان داشت :
هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند  امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با سلف صالح آن عزیز سفر کرده، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است او که ما را گفت: تا هنگامی که بسیج است هیچ تهدیدی متوجه نظام اسلامی نخواهد شد و این موضوع یک رکن اساسی است.                                                                                                                                                                                                                               بسیج پدیده‌ی کم‌نظیر انقلاب اسلامی است که می تواند در بخش های مورد نیاز، حضور داشته باشد و گر‌ه های مشکل را باز کند. انقلاب اگر #بسیج مردمی را نداشت قطعاً لنگی در کارش به‌وجود می‌آمد.                                                                                                                                                                       مسئول ارشد قضایی استان گفت : اینجانب به سهم خود ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به حقوقدانان بسیجی  تبریک و تهنیت عرض نموده ، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی  و برپایی حق و عدالت در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر(عج) و رهنمودهای  پیشوای فرزانه انقلاب اسلامی امام  خامنه ای از خداوند خواستارم.

محمد قاسمی نایب رئیس شورای عالی راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان و دادستان عمومی و انقلاب قزوین

آقای قاسمی نایب رئیس شورای عالی راهبردی سازمان بسیج حقوقدانان استان و دادستان عمومی  و انقلاب مرکز قزوین در گفتگو با روابط عمومی سازمان بمناسبت چهل و یکمین سالروز بسیج در آغاز سخن با اشاره به سخن امام خامنه ای بیان داشت : عرصه‌ی بسیج یک عرصه‌ی عمومی است؛ نه مختص یک قشر است، نه مختص یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور است، نه مختص یک زمانی دونِ زمان دیگری است؛ نه مختص یک عرصه‌ئی دون عرصه‌ی دیگری است. در همه‌ی جاها، در همه‌ی مکانها، زمانها، عرصه‌ها و در همه‌ی قشرها، این وجود دارد. این معنای بسیج است.  ۱۳۸۹/۰۴/۰۲

وی ضمن بیان اینکه بسیج ثمره انقلاب است، در خصوص وظایف سازمان بسیج حقوق‌دانان، افزود: آموزش حقوق همگانی ، مطالبه‌گری و احقاق حقوق عامه ، معاضدت حقوقی  و آسیب‌شناسی قوانین، از وظایف اصلی بسیج حقوق‌دانان است. و بحمدالله حقوقدانان بسیجی استان قزوین در انجام این وظایف با حضور در مشاوره های مساجد و سازمان و مناطق استان و نیز تهیه پیش نویس های لایحه صیانت از حقوق عامه در سال گذشته و پیش نویس لایحه صیانت از عفاف و حجاب در سال جاری موفق بوده و خوش درخشیده است .

ایشان گفتند:ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

اینجانب هفته بسیج را خدمت همه ی بسیجیان سرافراز، خصوصا" حقوقدانان بسیجی تبریک می گویم و از خداوند منان توفیق روز افزون خدمت در راه آرمان های نظام اسلامی  آرزومندم. امید است باداشتن روحیه بسیجی به تأسی از همه شهیدان وایثارگران وتبعیت محض از بزرگترین منادی وحدت دنیای اسلام مقام  عظمای ولایت  درهمه عرصه ها به اهداف خود رسیده وبسیج مردمی باشعار محوری مبارزه باظلم وستم با الهام از قران مجید در سراسر دنیا گسترش یابد.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.