شناسه : 25337
نویسنده : استان قزوین
عکس

بسیجیان افرادی بابصیرتند که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌‌ها

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بابصیرت و جان‌برکف و پیرو مکتب امام حسین (ع) تبریک گفت .

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین در گفتگو با روابط عمومی سازمان ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای معظم انقلاب اسلامی، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بابصیرت و جان‌برکف و پیرو مکتب امام حسین (ع) تبریک گفت و از درگاه ایزدمنان سربلندی و افتخار را برای ملت بزرگوار و حماسه‌آفرین ایران اسلامی خواستار گردید .
 وی هفته بسیج را فرصتی مغتنم در گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقامی  دانست که با خون خویش هنرمندان خوب درگاه الهی شدند و مسیر سرخ شهادت را نورانی نگاه داشتند.
 ایشان افزودند:بسیجیان را افرادی بابصیرت که سال‌ها در سنگر جنگ و جهاد حماسه‌‌ها آفریدند و امروز در میدان‌ جنگ نرم و دفاع از حرم اهل بیت(ع) نیز شجاعانه حضور دارند خواند ؛  و آنان را نوید بخش امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران دانست که با اقدامات کارآمد خویش در عرصه اقتصادی و سازندگی، زمینه بخش تحقق اهداف سال «جهش تولید» براساس منویات داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی،  و نیزبنا به فرموده امام انقلاب توجه به تحرکات بیشتر در مقوله اقتصاد و قوی شدن از درون  ، در بخش امنیت مراقب نفوذ بودن ، در مقوله فرهنگ  تلاش هوشمندانه خواهند شد.                         

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین  از 12 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این استان خبر داد و گفت:
با توجه به وضعیت هشدار استان  بیشتر برنامه ها بصورت مجازی خواهد بود .                                                                                                                                                                                                                         وی گفت :فضا سازی در مراکز قضایی استان و به روز رسانی تابلوهای تبلیغاتی متناسب با هفته بسیج که قبل از هفته بسیج در محاکم قضایی استان توسط مسئولین بسیج دادگستری ها و مراکز قضایی در سطح استان صورت می گیرد.

طرح و برنامه تبلیغی و جریان ساز در سایت ها و کانالهای پربیننده در فضای مجازی با ایجاد کمپین و پویش در طول هفته بسیج از طریق سایت سازمان و فضای مجازی توسط مسئولین بسیج دادگستری ها و مراکز قضایی در سطح استان از برنامه های این هفته خواهد بود .
 پویش نذر خون و کمک مومنانه در آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و نیز کمکهای معیشتی و بهداشتی از دیگر برنامه ها است.

ایشان یادآور نامگذاری روزهای هفته بسیج سال جاری شد و گفت :
 نخستین روز هفته بسیج مصادف با

جمعه ۳۰ آبان ماه با عنوان «بسیج، معنویت و سلامت»،

شنبه دومین روز تحت عنوان «بسیج، فرزند مسجد و خادم مردم»،

یکشنبه سومین روز با عنوان «بسیج، مطالبه‌گر و عدالت‌خواه»،

دوشنبه چهارمین روز تحت عنوان «بسیج، سبک زندگی اسلامی، ایرانی»،

سه شنبه پنجمین روز با عنوان «بسیج ولایی، انقلابی و تمدن ساز»،

چهارشنبه ششمین روز تحت عنوان «بسیج، نیروی مقاومت ملت ایران»

پنجشنبه روز آخر با عنوان «بسیج، کمک مومنانه و ایثارگری» نامگذاری شده است.                                                                                                                                         

                                                                                              

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.