شناسه : 25133
نویسنده : استان قزوین
عکس

بیانیه‌ محکوم کردن توافق عادی سازی روابط میان دولت ها با رژیم صهیونیستی

سازمان بسیج حقوق دانان استان قزوین با صدور بیانیه ای توافق عادی سازی روابط بین دولت ها و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

«بسـم الله الـرحـمن الرحـیـم»
«مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَ الَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکفَّارِ رُحَماءُ  بَینَهُمْ»  آیه 29 / سوره فتح 

توافق دولت ها با نتانیاهو به مثابه پاداش بزرگ برای جنایات اشغالگران صهیونیستی در قدس شریف و علیه حقوق فلسطینیان بوده و همچنین اعتراف ضمنی برای الحاق کرانه باختری اشغالی به اسرائیل است.حاکمان بحرین در خطایی غیرقابل جبران ضربه مهلک دیگری به مشروعیت نداشته خود زده و با پذیرش سازش به دامن رژیم صهیونیستی پناه بردند، غافل از آنکه این اقدام بیش از گذشته مشروعیت آنها را زیر سؤال برده است. آل خلیفه با قربانی کردن آرمان فلسطین به پای دولت آمریکا که تاکنون بیشترین ضربه را به آرمان فلسطین وارد نموده خود را رسماً شریک جنایات رژیم صهیونیستی کرد.از این پس هرگونه جنایت رژیم اشغالگر در کشتار و قتل کودکان زنان و مردم بی دفاع فلسطین علاوه بر کودک کشان صهیونیسم، به پای حاکمان منامه و ابوظبی نوشته خواهد شد.
 ما حقوقدانان بسیجی ضمن محکومیت شدید این اقدام رژیم آل خلیفه و دولت ها تأکید می نماییم ،  این قبیل اقدامات خللی در اراده ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف و سرزمین های اشغالی نخواهد گذاشت و مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است. از علماء، روشنفکران ّ حقوقدانان در عرصه بین الملل و سیاسیون و امت اسلامی می خواهیم که برای حمایت از فلسطین و حقوق مردم آن موضعی قاطع اتخاذ و به وظایف خود در هرجا که هستند، عمل کنند زیرا در برابر خدا و نسل های آتی مسئولیت بزرگی دارند. با این خیانت ها عزم امت اسلامی تضعیف نمی شود. حق باقی می ماند و در نهایت پیروز می شود.

سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.